Retourneren

Bent u niet tevreden of wilt u het artikel ruilen dan heeft u wettelijk een termijn van 14 dagen na ontvangst om ons hierover te informeren.

Stuur voor het retourneren een e-mail naar monkeymo10@outlook.com en vermeld hierin uw naam, factuurnummer en de reden van retour.

Na onze bevestiging kunt u het product retourneren volgens de instructies vermeld in de mail.

Retournering wordt aanvaard als het product in de orginele staat, ongewassen en ongedragen, in orginele verpakking geretourneerd wordt.

De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

Na ontvangst van de retourzending zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen geretourneerd worden.

 

Mag ik alle producten retourneren?

Nee helaas mag dit niet met alle producten.

Op verzoek gemaakte producten of gepersonaliseerde producten mogen niet geretourneerd worden.

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als je een klacht hebt, breng ons daar dan snel van op de hoogte.

Wij zullen ons uiterste best doen deze klacht naar tevredenheid op te lossen.

Klachten als gevolg van normale slijtage (bijvoorbeeld door kruipen van uw kind) of het niet opvolgen van wasinstructies kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Het vervagen van de stofprint door gebruik en meermaals wassen valt onder normale slijtage.

 

 

 

 

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.